4 Temmuz 2009 Cumartesi

saturdays are my fave.


bugün börek yaptım, evet. yırtık yufkalara, elimin kararına ve hala dilinden anlayamadığım fırına rağmen çok da güzel oldu.

çamaşır, bulaşık, börek falan derken daha önce aile bloglarına karşı aşırı sempati duyduğumu sanırım söylemiştim. gün geçmiyor ki ben böyle bir blogla daha karşılaşmıyım.
http://hankandwillie.wordpress.com
işte bu adreste birbirinden dünya tatlısı iki çocuklu bir ailenin hayatından kesitler var. blogun sahibi anna'nın çok güzel fotoğraflar çekmesi, üstelik bugün twitter'da moontweet'ten mac kazanmış olması da cabası. kıskanmıyorum, hayır. hoşuma gidiyor böyle şeyler, hayatın tatlı yönleri.

bugün aylar sonra photobook'umu elime aldım. londra'dayken bir rutin haline getirmiştim her gece uyumadan rastgele bir fotoğrafçının sayfasını açıp okumayı ve araştırmayı. bugün şansıma jan saudek geldi.
http://www.saudek.com/en/jan/uvod.html
çoğunluktan farklı bir estetik anlayışı var saudek'in; özellikle kadın bedeni ve pencerelere çok ilgi duyduğunu fark ettim, hatta bir fotoğrafını hemen masaüstü resmim yaptım.

yağmur yağsın diye bekledim bütün gün, inadına daha da bastı hava. ama güzel bir gündü ve hala güzel kabul ediyorum. çamaşır makinesi durunca çamaşırları kim asacak, fırındaki tepsiyi kim yıkayacak birtek bunları merak ediyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder