29 Mart 2009 Pazar

such great heights

bir gün vardı londra yağmurunda yürüyordum, yol yakın diye açmamıştım şemsiyemi,
bir öğleden sonra odamda yerde oturuyordum, çok sıkılmıştım,
bir gece elimde viskimle tanımadığım genç insanlar arasında dans edip dönüyordum,
bir öğlen sevgili shuffle bana iyilik yapmıştı,
bir akşam kederliydim, makyaj yapıyordum,
bir sabah sinirli sinirli bacağımı oynatıyordum,
bir zaman vardı, zamanı düşünüyordum.

bütün bu zamanlarda such great heights vardı, bir zaman sonra herşeyi sisli ama şefkatle hatırladığımı farkediyordum.

"they will se us waving from such great heights
"come down now" they'll say
but everything looks perfect from far away,
"come down now", but we'll stay."

1 yorum:

  1. ah bu shuffle şarkıları. hiç ummadığımız anda daha ne kadar ne kadar hüzünlü şarkıları karşımıza çıkarmaya devam edicek?

    YanıtlaSil